2012. február 6., hétfő

Star Trek

#movie: Star Trek (2009)
a film üteme:
Bele kell rázódni (ez itt A(!) Star Trek kérem). - ptyű ptyű. - zöld nő - ptyű ptyű - hegyesfülű fattyú XD - Megint bele kell rázódni. - Most akkor az előző generációról van szó, vagy a jövőbeli énükről? - ptyű ptyű. - frankó féreglyuk lötty - ptyű ptyű - baszott nagy hólény vs. gyalogkakukkKirk WTF? - Bele kell rázódni. - ptyű ptyű - Izgi végjáték. - Összeállt a kép. - ..*ptyű ptyű ovaries* KISS NOW Spock+Kirk :D

Szóval végignéztem. Még szerencse hogy volt nálam törölköző :D
Összességében tetszett a Star Trek íz. Bár néha volt az az érzésem h hadarják a sztorit, mert a nézők 85%-a biztos a fanok közül csápolja a témát. Akinek meg új Spock hegyes füle és próbálja mazsola tempóban megemészteni ezt az új világot az néha bekómázik a hajón uralkodó profizmustól.
A harcos jelentek viszont tényleg izgik voltak. 
Bele bele néztem én néha viasat6on is a sorozatba. de az annyi. Nem sikerült magával rántania.
Ez viszont jó így filmben. Ehetőbb számomra.
Várom az új kalandot. (2013? pfff.. de annyit már tudunk h Mr.Cumberbatch is kap vmi szerepet az új részben. állítólag gonoszat?)

Simon Pegg karaktere, Scotty hatalmas. vitte a pálmát a beszólásaival.
"A jövőből jött? ..ott van még szendvics?" :D
Ez a régi Spock színész bácsi, játsza a jövőbeli Spock bácsit pedig: ez olyan szééép.
Sok volt az ismerős arc, szerencsére. Kúúl szereplőgárda. Vhogy kényelmesebb volt a várakozás, mikor beragadt a film egy két kereke pár gödörbe. Merthogy voltak benne nekem lapos részek. DE aztán kibírtam és jött a kakaó.

Külön élményem volt a film közben hogy:
Zacharynak sikerült levetkőznie nálam a szupergonosz arcfelépítése okozta skatulyázásomat.
Szerintem nem vagyok vele egyedül h annó trauma ért mikor a Heroesban sorban nyitogatta fel a hősök koponyáját, csípőből mint az olajozott konzervnyitó. Túl rosszfiú volt. Az a "visszajövök a rémálmaidban láncfűrésszel" fajta.
Azóta nem volt túl vonzó a pofija. Jó. Volt benne vmi, de. de. De most.. #hnnng

szóval  Keep Calm and ship Spock + Kirk :D

Nincsenek megjegyzések: