2012. február 5., vasárnap

Kalapácshullás a szivárványhídon túl

#movie: Thor
Nyakunkon az Avengers. Gondoltam épp ideje begyűjtögetni a csipet csapat maradék tagjait.
Loki miatt már hónapok óta be volt tervezve. Tumbliországban szerelembe zuhantam belé rendesen.
és nem csalódtam. se Lokiban (megaszexi rosszfijjjú)
sem a filmben.

A történet röviden:
Egy messzi messzi galaxisban - *Marvin felsóhajt* - Asgardban él Odin király kis birodalma. Ők segítettek nekünk a régmúltban a fagymicsodák elleni harcban, megvédték a védtelen Földet. Aztán hatalmas háború dúlt köztük, amelyből Asgard tűnt ki győztesen.
A Földieknek az egész úgy maradt meg mint legenda, mítosz ami mesekönyvekben foglalta el helyét.. Ám most ez a mítosz úgy látszik kezd beigazolódni.
Thor, Odin elsőszülött fia épp megkoronázása előtt áll. Ám a régi ellenség behatol a birodalomba. A gőgös suhanctermészetű Thor hősködni akar. Barátaival elmennek az ellenséghez szétverni a kócerájt a király tudta nélkül, de rosszul sül el a harcias kicsapongás, majdnem az életükbe kerül, és még egy szunnyadó háborút is sikerül feléleszteniük.
Thort száműzi az apja. Elveszi minden erejét és halandóként dobja ki a Földön.
Az eget fürkésző tudóscsapatka megtalálja a sivatag közepén. A csapat 70%-a már rögtön habzó szájjal pislog a kalapácsos ember "egészséges" felsőtestén. A környező kisváros eközben grilldélutánt rendez h sorbanállva mindenki szerencsét próbálhasson az exkalibúr műholddarabkán. Thor eltűnt kalapácsán, amire már a S.H.I.E.L.D.-nek is beütött a fogfájása.
A kíváncsi Jane pedig, nem is sejti h a kutatásának véletlen gyümölcse hullott az ölébe. És szerelmével vagy a kocsija kemény szélvédőjével, akár még észhez is kólinthatja Thort. 
Eközben testvére megtudja a régóta őrzött családi titkot és könyörtelenül ügyködik a bosszún.

Szerintem egy újabb pöpecül megcsinált kis Marvel cucc lett. Nem tudom h a képregényfanoknak tetszett e. de nekem nagyon bejött, mint a többi amiket eddig láttam.
A képi világ: kavargó vattacukor. egy nagy nagy galaktikus-eyegasm. csodálatos színek. effektek. nem kispályás. szinte hiszek is Asgardban. Bár a szivárványhídnak olyan denszszőnyeg fíílingje volt :D (sorry de mindig az jutott eszembe róla h mikor kezdenek el rajta páncélostul moonwalkolni mint diszkópatkányok a sárgaköves úton)
Aztán Thor-Doroti aki kenzeszben agyonütött vhol egy Totót a kalapácsával.. jólvan jólvan befejeztem XD
Volt ott poén. rendes is. Számos kúúl beszólása volt a kutató triónak. rötyögtem ám jó sokat.
Szóval mindenre gondolt kedves Kenneth Branagh. Igen, az ő filmje. Tsókoljuk. Ismét ügyi volt.
[4/5]
Ugye nem én voltam az egyetlen aki a film végén nyújtja a karját az ég felé, h feketehajú zöldike a kezébe pottyanjon? :D
ohh Loki <3 #hnnng

Nincsenek megjegyzések: