2012. február 16., csütörtök

gay, slash, kiskutyafarka..

Soha nem értettem magam miért szeretem annyira a témát.
Lássuk. Lehet h azért, mert ezeknek az embereknek a szerelme - akkor is, és ma is - talán nagyobb megpróbáltatáson megy keresztül mint egy férfi-nő kapcsolat.
A slashnél a karakterek jellemfejlődése érdekesebb, izgalmasabb.

A világ soha nem tudta és még ma sem egészen tudja elfogadni ezt a dolgot.
Mindig ott a rosszallás. A népességszaporulattal kapcsolatos vészjóslások, és az egyház.
Pedig az elsőre ott a tudomány válaszul. A második miatt pedig néha visszagondolva még mindig ott tartanánk h ujjbökdösős politikával hatalmas grillsütéseket rendeznénk füstölgő fekete hajú hálóinges emós macákkal. Aztán a hajvasalók meg csak ropognának a tűzön. :P
Szóval nem értem.... Szivárvány meg minden :)
Férfi - nő , fekete - fehér, színes - egy színű, isten minden élőlényének ugyan olyan érzésekhez és annak kimutatásához - van joga. Ki és miért akarja mások boldogságát tönkre tenni csak azért mert az ő fejébe beleégették gyerekkorában h a 'más' az feltétlenül rossz és gusztustalan?
Ez zsarnok egocentrikus veszélyes viselkedés. rettenetes gondolkodás.
Szerintem ez a gusztustalan. És ettől kéne a világot tisztítani.

Aztán ezt itthon sem tolerálom ám. Anyáék mindig "buziznak" (az elítélős undorodós hangnemben) ha vmi olyat látnak hallanak tvben utcán. Én persze mindig rájuk szólok, h "ésssssakkor mi van?" ..erre mit kapok? "csak nem te is az vagy már?" ..Könyööööörgök. ezt mééér'?

Szóval így gondolom. szerintem itt is hagyom..
Ezen kívül a male/male iz szekszi :) :P
Mi van? a férfiak vigyoroghatnak önelégülten mikor female/female nyáladzanak a magazinjaik felett?

kiveséztem a témát no.. lehet megkövezni.

Visszagondolva.. az első slash fic amit elolvastam.. olyan 6 éve...  Piton professzor fegyelmezi a Roxforti diákokat. (ne rötyögj!) Piton professzor maga a megtestesült kétlábon járó (seprűhátat hágó XD) S.E.X.
Szóval vele vesztettem el a slash szüzességem XD
Azóta meg: Keep Calm and ..ship everything!

Nincsenek megjegyzések: