2012. március 21., szerda

digitál Watson

Kezdek kibékülni a mousepenemmel. Az az igazság h mióta megkaptam, január óta, nem nagyon vettem elő. Mert: rettenetes a toll kialakítása, vastag, és mivel a ceruzaelem a toll seggében van, húzza hátra a kezed mintha zongora lenne a végére kötve. Pár perc és a kézfejed kikészül. Legalábbis én a tulipánszár kezeimmel rögtön kidőltem.
Ezért ahogy örültem neki eleinte, olyan gyorsan el is ment a kedvem a rajzolástól.
Na de nem rossz ez. Lassan megszokja a kezed. Nem tudom mások hogy vannak vele, ölbe veszed és döntve úgy igazítod a kezed kényelméhez ahogy akarod. Aztán meg már meglehet szokni a súlyelosztását.
A hegy nyomás érzékenysége sem olyan vészes mint ahogy hittem. És elég stabil, tehát nem szaggat és nem rakoncátlankodik. Persze egy Wacomot szeretnék egyszer kézbe venni, de hát kinek van arra pénze? nóóórmáális?
Ja akit a digitális tábla márkája érdekel: Genius MousPen i608
Ez pedig fent: BBC Sherlock egyetlen drága John Watsona akarna lenni. (Sherlockkal szemben, de ő még nincs kész. és amilyen lusta vagyok, elég rosszak az esélyei :P)

Nincsenek megjegyzések: