2011. szeptember 15., csütörtök

krokivadász

szept. 15. hosszú csütörtök:
egy színfolt volt a szürke véget nem érő hétben..
ja nem mondtam még?
Ötvös leszek (..méhész nem! XD) ->tisztára úgy érzem magam az utóbbi években mint HIMYM Lili mikor magát keresi XD
szóval jelentkeztem fémműves szakra esti suliba. komolyan ez is ilyen kapaszkodó ötletnek indult, mert "megint" betelt a mozgóképianimáció szak. bár elvileg átmehetek majd, ha lesz üresedés év közben. de lehet h megtetszik ez nekem. eddig nem is gondoltam erre soha. :D
Betipliztem meló után a Móricz Zsigmond körtérre. kaptam 2kiló házirendet, meg művészcucc listát.
aztán a titkárné tanácsára eltipliztem mamutpapírost venni a papírírószerbe. amire aztán nem is volt szükség, de egész nap úgy szaladgálhattam vele a hónom alján, mint vmi építészgyík.
Szóval volt egy fölös órám és tereztem a galambokkal pöppet. furán lecsitult a világ körülöttem.
aztán vissza a suliba, megkerestem a termet. 10perc tanárkésés alatt kiderült h rossz helyen vagyok. elnéztük a kiírást a titkárnéval. letipli vissza egy emeletet.
tyűűű giganagy műterem. benne 2 hangyaboly néma halálkusssssban. művészi zombisággal modellt rajzolnak bakokon hatalmas rajztáblákon o.O #WTF
óvatosan megkérdezem jó helyen járok e. leülök légyzümmögés tompított módban és belesüppedek a 10perces kroki rajzolások vak bűvöletébe.
aztán a tanár is megjelent végre.
kiderült h mi vagyunk a modellek is és cserélgetjük egymást :P ffffaaakkk XD felvettem a kaméleon  üzemmódot :D
De annyira fura volt élő modellt rajzolni. És annyira kúúl volt az egésznek a hangulata. :))))) *1000wattos*
Az egész iskola, a folyosók árasztják ezt a "művészember életérzést". erre vágytam már. ilyen emberek közt lenni. véégre :) és egész jófej bagázs így elsőre.
aztán volt pedertszakállú-Sámán2-tanárbával Néprajz óra. és szívtam magamba a tudást mint a szivacs.
Komolyan rettentően jól esett ez a nap.

Nincsenek megjegyzések: