2011. szeptember 24., szombat

Broadway feszt 2011

A 8óra szenvedésem után szépen kivonultam a pesti Broadwayre, ahol megint elvarázsoltak.. mint ahogy azt teszik évről évre.
Bevallom mostanság hanyagolom a színházat, nagy bánatomra. Mert csak szívfájdítás lenne kukkolni mi újság feléjük. Élőben az igazi, a csodapalotába beülni az ősi gigacsillár alá. hajj de hiányzik már egy jó kis darab.
Szóval meglátogattam őket ebben az évben is. szokásos helyemen a színpad oldalánál a színpadlépcsőnél cövekeltem le. vmi csoda számba ment h a lábam h bírta a kulTúlóra állást. de bírtam egy darabig a kordonnak támaszkodva. Bár volt h egyszer kétszer majd rádőltem Piciékre, de a tuják felfogtak :D
Hát minden évben egyre többen leszünk úgy vettem észre :)
Hol is kezdjem.. Anna gyönyörű volt. gyökötvonva vékonyságú lett, mióta én őt élőben láttam.
És megint megmutatta milyen csodás emberlény. Egy anyuka sírva kérte meg őket mellettem h mondják be a színpadon h eltűnt a kislánya. Annácska rögtön intézkedett is volna, nagyon szívére vette a dolgot. de közben meg is lett a kislány.
Picivel nagyon jó párost alkottak. Pici sem volt végre olyan egyedül :D
Aztán suhantak kifelé mellettem egyesével a MoulinRougeból a drágáim. (majdnem) mindenki aki számít :)
Dolhai zigánybandás olaszkodós kiskoncertje mennyei hangulatú volt.
Aztán megjelent Kero kopasz buksija. Jöttek a PellerKarcsikám, és KisKeró "Szilviékkel takarítjuk a színpadot" szokásos operett részletek. nyammm
Attttán a Miss Saigon blokk. (nagyonnagyonmegakaromnézniiiiiii)
Odatoppant mellém MűvészÚr az aurájával.. *legyezimagát*
mosolygott párat, amelynek ugye átlaga évről évre növekvő tendenciát mutat :)))
fel is libbent a színpadra és lenyomott egy olyan számot amitől libabőrös halál kerülgetett. Eszméletlen milyen jól áll neki az "Ágyban ér a halál" szám. Nem nagyon gondoltam eddig rá h ezt milyen jó lenne ha elvinné egy haknira vmikor. Ez volt a kedvencem Kaszás Attilától (rip :"( ) és mint a jéghegy nyilalt belém a katarzis h ezt Szilveszternek muszáj volt oda adni. Imádlak Keró vagy.. Béres rendezte?.. na mindegy. Köszönet!
A plakátokon meg úgy néz Sziszi mint vmi őrült Jafar. Na meg ha itt tartunk, a selyem kiöltözése Iti (Ramp)Aladdin világát idézte erősen.
Aztán volt pár szám..Dolhai, Kiskeró katona ruccban flangáltak. a Vágó tesók meg vágott parókában ilyen dzsapaan kisrucban.
annyi selymet.. a molyok csúszkálta volna egy jókora ebéden.
Aztán jött a szombat esti láz vagy mi.. a lelkes kisorsolt szerencsés jelentkezők énekelhettek a sztárokkal.
volt pár egészen jó kis produkció, és volt pár fülgyilok is. :D
A legnagyobb meglepetés nekem az volt, h MűvészÚr két kört is bevállalt ebből.
Először a Különös szilvesztert nyomta le egy duettttben :D aztán két csajszival vmit.. (mitismitis?..)
Szóval felrepültek a színpadra és Sziszi elkezdte a csodálatos őrült "MűvészÚr-koreográfiáját": körbe járta gólya lábemelgetéseivel az áldozatait, mint vmi predátor. :DD IMÁDOM!
Zoliék zsűrizése eléggé szőrösszívű volt. Nem értem. Gyúr a Megára vagy mi? meg olyan kis kedvtelen volt. Bár Szisz őt is megnevettette :D hát perzse.
szóval voltak még számok. Annácska duett is nagyon jó volt. na meg stb.. (a jutyúb a barátod ;))
Olyan 9 körül jöttem el kábé..
maradtam volna még, de másnap megint meló várt. :(
Szóval kúúl volt. Ez minden évben feltölt egy picit. Páratlan hangulata van az egésznek..

Nincsenek megjegyzések: