2011. szeptember 2., péntek

"akkor felhívom Erzsikét"

mostanában mozgolódás van meló ügyben
reggel a bácsi a buszon mögöttem egy komplett 1órás lakomát csapott.. most vagy egy miniatűr GordonRamsay rabszolga volt a zsebében vagy olyasmi hűtő természetű Biggerintheinside technikájú tatyója lehetett.. 1sertésnyi szalonnát, 1tál pörköltet és 1tőke szőlőt fogyasztott el, aztán gondolt egyett és elővett még két db kolbászos szendvicset. majd meghúzott egy 1literes ásványvizet. ezek után elkezdte vígan szívni a tépőszerszámait és az agyarait.
Mire felértünk pestre még mindig kaja volt a kezében..
No. Elhoztam a beléptető papírosom a Jolántól, aztán gondoltam egyet, és felpattantam a metróra céltalanul bóklászni. Az operett színháznál lyukadtam ki, mert Aladdin azt énekelte a fülembe. :)
Mozsár utcára is bekukk. a csend közepén mint mennydörgés ért MűvészÚr hangja az ablakon keresztül: "akkor felhívom Erzsikét" tyyűűűnekem. fülgazmus.
És rádöbbentem h nagyon nagyon hiányoznak már. Színházat akarok!! *habzik a szája*
Elveszett söráztatta holland focivallású bikacsordákba botlottam az Oktogonnál.
majd uzsgyi haza

Nincsenek megjegyzések: