2011. július 4., hétfő

Nyolcaska

Doctor Who (1996 Movie)
"Nagy" DW-rajongóhoz képest elég lassan haladok az ősDokikkal. Talán mert nehéz összehorgászni a passzoló feliratot meg a részeket. Így történt h még csak most ültem le a '96os film elé is. (sorban akarok haladni, de hát mondom nem lesz paradoxon ha előbb előveszem.)
Nem rossz, nem rossz. Rajongóknak gumicukor.(nehezen rágható, de finom :)) De mint önálló mozifilm sem hiszem h stabilan két lábbal állta a mozik vásznát annó.
Még akkor is ha belecsempészték Eric (gyerekkorommumusa) Robertset. Már a karfát szorítottam h nehogy akciófilmet hozzanak ki a dologból, mert néhány pillanatában rámijesztettek rendesen. :P ..miért is lett volna baj az, mi? (.. 13 évig azon nevelkedtem, ezeken a 80aséveki országúti-bunyós-robbantós-akciófilmeken. Elég volt. Legszívesebben elégetném apumék vhs-eit a szekrényben. Nem. tényleg.. herótom lett tőlük. Azóta nagyon megválogatva, vagy egyáltalán nem került utamba a műfaj. Ez van.)
Szerencsére maradt a scifi-kaland elegy. Közepes minőségű sztorival.
A Doktor? 8as Doktor elragadó. Bájos. Kár h csak ennyit kapott. Egy kis évadot elnéztem volna vele :) Egyébként Paul McGann valahogy annyira emlékeztet Ecclestonra. (tuti csak a szinkron miatt :D)
Eric mint Mester? Nagyon fura volt. Ez a kígyó gyík dolog. Túlreagálták ezt a gonosz témát szerintem. Olyan igazi Ericesen sok volt ez ide. Jó jó, Mester gonosz. De vhogy nem Erichez passzítanám a karaktert.
Azért jó kis film. A csodálatos TARDIS díszlet.. és Doktor kosztümje *.* <3
Favorizálom teljes mértékben.
[3/5]
Photobucket

Nincsenek megjegyzések: