2011. május 26., csütörtök

Werewolf hétvége.. ááwúúú

múltkor nem volt internetem és a hangyásdobozon ragadtam.
aztán vhogy itt lyukadtam ki:
- Ne kiálts vérfarkast!
Vérfarkas. szexi érett vérfarkas. embereket zabáló szexi vérfarkas. csillogó szemű áldozat-lány a szomszédból. és herkules vadász-ember (miért állnak jól ennek a hapsinak az ilyen ripacs szerepek?) ..és egy punk pizzafutár hódoló.
Olyan jól bevackolódtam az ágyba és izgultam h ki lesz a következő áldozat. A lány ellenáll e gonosznak? És mi lesz a végkimenetel?
Pedig nem a legjobb film a kategóriájában. A számítógépes megoldások is elég ősemberesek. Életemben nem hallottam a filmről. ....Pedig: 2008as film? o.O *most nézte meg* (és a csaj az a VámpírNaplókból a csaj??.. hát azért volt ilyen ismerős)
De szivem csücskéből adok neki egy ölelést, először is Peter Stebbings gyilkosan-szexi tekintetéért, másodszor pedig h felidézte bennem a régi szép időket, amikor tvájláájt helyett még az ilyen gusztustalan horrorfilmeket vártuk vasárnap esténként.
Körömrágós, sötétben reszketős hangulat, ami után ha kimész a konyhába; kétszer is kikukkantassz az ajtódon a sötét folyosóra h tiszta e a terep.
[3,5/5]
Aztán ezzel a lendülettel másnap megnéztem a
- Red Riding Hood-ot..
Imádom a Piroska-farkas történeteket. Meg a mesét is.. bár tudjuk h az a háttérben közel sem mese. :P
Szóval nem volt olyan jó mint amire számítottam a tréler alapján.
Jó, megvolt a hangulata. Bár az is a Falu-ra emlékeztetett. Meg a képi világa sem kispályás.. de hát egy ilyen filmet hozzá írni? Nem erőltették meg magukat.
Egyszer nézhető. Azt is a szexi falusi férfinép miatt akik piroska körül sündörögnek. :)
De h Gary (isten) Oldman mit keresett a filmben, nem értem.
[2,5/5]

Nincsenek megjegyzések: