2011. december 27., kedd

K mint Karácsony:

2011-es megfogalmazás:
Erőltetett tavalyi filmek a trévében = Shrek (komoly? tavaly karácsonyi teljes főműsor átcopyzva idénre).
Élő fa = szokásos karácsonyi veszekedés; avagy apáék ünnepelnek XD
Aztán mint minden évben: görcsösen arra törekvés h tökéletes legyen. És most h ezt észleltem, már vhogy sikerült leengednem és fújtam egyet h ez marhaság.
Nekem a karácsonyi hangulatot a következő filmek biztosítják mindig: Reszkessetek betörők, Télapu, Ollókezű Edward, Karácsonyi Lidércnyomás, Igazából szerelem.
Idén egyiket sem néztem meg.. nem!.. nem ám. nem. Na jó az Igazából szerelem ment a tvben kari 2.napján, ezért nem hagyhattam ki.
De rájöttem h giccsfeeling-sterilen is el tud kapni az ünnep. Tudjátok az a fura pillanatnyi érzés mikor annyira csillámporos a szemgolyótok h már látjátok magatok előtt h mászik a háztetőről a Mikulás a zihált Jézuska megdöngetése után.. vagy vmi ilyesmi :P
Tovább megyek: még úgy is h nem a fa alatt kapom meg az ajándékom. Merthogy majd csak január elején kapom meg. úgy ám :D de nem bánom, mert megéri a várakozás :) ..és igen. Igazából nekem Szofi most mindennél nagyobb ajándék. (még akkor is ha végig morogta a heréivel(!) az ünnepeket XD)
Szenteste: halászlé, bejgli, Amidala-StarWars-hercegnő angyalkás szaloncukor XD, apa Satu a hobbit XD, kiscsalád együtt bontogat a fa alatt, pohárka merlot, kint maradék hó.
Karácsony napján lementünk mamámékhoz telezabálni magunkat #pocakterror ..és egyéb katasztrófák.
Van egy vadállat macsuk, Pumukli ica, aki véresre kaszabolta a kezem #regretnothing
Viszont a délutáni Nóta tv-bambulás egy picit kiverte pár rugómat a helyéről. kkkhmmm sokkoló volt. de túléltük ezt is. Mint mindig.

Nincsenek megjegyzések: