2011. március 17., csütörtök

Huddy katarzis.. majd a (heart)break


BEST 156 sec of House MD.

Halogattam egy picit, mert hallottam pletykákat és féltem tőle..
Nem azt mondom h a leglegjobb epizód, persze egészen kiemelkedően kreatív a múvi-riléjtid bevágásokkal meg minden (a hasam csapkodtam a cafatos zombiChases résznél, House zombiirtó botján XD).. de hát könyörgök.... a vége... mi volt az? ..hahó
Ismerjük Cuddy észjárását ...hm többbnyire. És azt h évad elején, (végre) elfogadta (örökbefogadta) ezt a 6éves-vicodinszopogató-patkányt... aki most megijedt és megbotlott.
Elfogadta h ilyen.
Most pedig tudja h ha ott hagyja az mivel jár....
Szóval kedves rendezők.. tudom h már fáradtok, de ennyire nem jutott eszetekbe semmi cselekményszál? Dráma.. jólvan.. kell a dráma.. de ez nevetséges lezárás volt..
és tudom h érezni a hangomban az összetört Huddyfan szívem zokogását.. áú XD.. de egy ilyen kúúl részt így elcseszni..
oké.. szakítsanak.. de ne a bogyó miatt már.. ha most megint jön egy halucinálós évadzáró én úgy Yaitanesék felé csapok a varázssétapálcámmal h belesántít utána majd a gemkapocs is az asztalukon..

Hugh hangja::: ......imádom mikor énekel ez az ember.. egész nap eltudnám hallgatni.. annyira kellemes..
És Lisa egészen meglepett :) ..és jajj milyen gyönyörű még mindig ez a nő :)

hű de függök még most is :D
pedig már nem szoktam annyit sorozatról rinyálni :P
#sorozat: House MD. (s7e15)

Nincsenek megjegyzések: