2011. március 6., vasárnap

Comic relief - avagy 24 órás brit humor orrba szájba

Szabályosan pirosra rötyögtem az orrom a hétvégén..
RED NOSE DAY-t kuksiztuk az interneten:
Comic Relief's 24 Hour Panel People (maraton jótékonysági showműsor)
24órán át nyomták a vicces vetélkedőket (bakistul, bihájndsztédzsestül), a fincsi brit celebekkel!
(nem az itthoni bulvárcsürhe fajta celebek!!!) rajtuk nem azért nevetünk, mert agysejtpusztulva-bohóckodnak.. hanem mert "értelemmel" hülyülnek meg; minőségi szórakozást nyújtva. ..jó jó tényleg a kivétel erősíti a szabályt alapon van pár pofa elismerem.. De egy ilyen nemes ügyért futó műsor nem is engedhetné meg magának azt a színvonalt. (tudod: az angol humorhoz meg egyébként sem tudok objektíven hozzáállni :D)

Akkor sírjunk is Mr.Skóciával két percet az afrikai helyzeten
Sokszor gondolkoztam rajta h szívesen kimennék önkéntesnek ilyen helyekre, de sajnos én ezt lelkileg nem bírnám. :(
De ha tudom támogatom az ilyen kezdeményezéseket. ameddig a pénztárcám engedi.
A sztárokat meg mindenki szereti "szuperhős" státuszban látni. Ezt okosan kihasználva jönnek létre ezek a műsorok. Aminek örülünk. ;)
Mivel rengeteg kis brit embert összeterelnék és elrabolnék a szekrényembe, perszehogy imádtam az egészet. #GiveMeBritishPeopleAndIWillBeHappy ;)
Hozzá kell tennem h örültem ha a 69,999%-át értettem az egésznek, de egy egész napos angolóra után belejön az ember lánya!

David Walliams : #MyNewHero!
Eddig is imádtam Little Britains-ból. Most ő volt a mártír, aki 24óráig élőben képviselte a célt.
Szegény Walliamsre rossz volt ránézni.. tipikusan az a "megcirógatnám, ölembevenném és odaadnám neki a maciját" álmos nézése volt már a vége felé.. 24óra? Nekem nem is tudom volt e már olyanom.. de valószínűleg egy kávé szagú, kikanalazott-agyú-zombi értelmi szintjével bámulnék a világra. Walliams meg a legtöbb műsort a saját hátán vitte el, pár perces kávészünetekkel. És még milyen poénokat szórt. :D
Természetesen Mr.Skócia várós volt nagyon, meg a csodálatos Stephen (ISTEN) Fry Q.I.-je :D
Hajnali 2kor végre. Már majdnem kinyúltam így is, erre jött egy újabb békainvázió.. ott szakadt el a cérna 3óra előtt. :) hát nem vagyok már a régi bagoly-tyúk.
Aztán reggel megint velük keltem. És egy beesett szemű Walliamsel :P

Hogy most miért rizsáztam ennyit erről? o.O.. nem tudom.. maradandó fííling pöppet, a maraton angolságok és a nemes ügy miatt.

És mert irigylem a brit tv-t mindenkistül. :P
#dekúúllenne mindennap élő brit ComicReliefre kelni és feküdni :)
na majd még 03.18-at várjuk nagyon!!
(vmi tipp online BBC kuksizásra? vki?)
#rednoseday #comicrelief #24pp

Nincsenek megjegyzések: