2010. szeptember 25., szombat

Tényleg igazi vér

T mint True Blood:
Én, mint kis későnérő; beismerem, h az az "obszcén, buta emberekkel teli, falusivámpíros sorozat", igenis szerethető és izgalmas.
Na jó, harmadjára kezdtem neki a sorozatnak, mire végre elkapott. Szóval nem volt egy szerelem első látásra.
Igazság szerint Eric bájolt el először :) A viking szexisten.. azt az embert(Alexander Skarsgard) palackban kéne árulni.. :) vámpírnak teremtette az isten! (khmm.. picit ellentmondásos mondat lett "God hates fangs" mint tudjuk.. tudjuk?:))
Mikor megláttam benne őt, mondom ezt muszáj nézni(*és most nyáladzó fangörlmód' kikapcs*).. még akkor is ha bűn rossz a sorozat első ránézésre.
Aztán már a többiekkel is összebarátkoztam időközben..
Lafayett egy hercegnő :D ..Jason full hülye fickó, de kit érdekel? sokat röhögünk rajta..
Bill erőltetetett arisztokratikus merevsége picit túlzás; nem csípem a pasit, de már eltűröm :)
Sookie.. hát néha attól a "hülye ribanc" viselkedésétől a hajamat tépném, de a célnak megfelel, mint idegesítő főhősnő :P, aztán már kezd egyre normálisabban viselkedni.
Azt hiszem igazán Tara magyarhangja verte ki a biztosítékot. (az a rinyálás 1 órán keresztül..)
Mostmár angolul nézem (hálaistennek!).. és szerelmes lettem a sorozatba.
Nem a legelsöprőbb alkotás, amit valaha láttam.. de az első szezon közepétől a kifejezetten jó kategóriába sorolható!
És hát van mikor teljesen hülyeségek miatt keletkeznek a bonyodalmak, de aztán megbocsájtunk érte, mert ügyesen bogozódnak ki a történetszálak.
Vér, szex, húscafatok.. mi kell még? :) Végre egy igazán gusztustalanul szenvedélyes vámpírsorozat.
Ez kell a magamfajta vámpírperverzeknek. :[ :D
Örülök h adtam neki mégegy esélyt.

***update:
végeztem a 3. szezonnal éssssss.... ez egy kibaszott jó sorozat!!!!!
jó jó a végén picit sok volt a dobpergés.. de abszolult zseniális kiszámíthatatlan fordulatokkal telepakolt évad és évadzárás volt!!
cseszett soká lesz még jövő nyár.. ugye? :S
könyv? ..már gondolkodom rajta.. hasonlít a sorozatra? (vagy fordítva?)
( :P szó trúú:)

Nincsenek megjegyzések: