2010. szeptember 1., szerda

becsöngettek?

Furcsa volt a mai nap.. Szeptember 1.. és én nem az iskolában csücsülök.
Ma nosztalgiáztam egy sort.. az előző két iskolámon..
Emléxem h a középiskolát úgy vészeltem át, h első felében volt a színházas korszakom, aztán következő két évben a House dokis korszakom.
Hm.. Elképesztő milyen hajtó erőt tudunk nyerni dolgokból..
A színházas korszakban pedig az volt a "jó", h fél évvel előre megkaptam/meg kellett venni a jegyet egy előadásra, és aztán pár hónapig úgy lebegett előttem, mint mézesmadzag a méhecske csorda előtt. Olyan voltam mint egy belül mosolygó zombi.
Az Operett színházban pedig úgy éreztem magam, mint vmi csodapalotában.. (és mai napig úgy is érzem :))
Töriórán Szilvesztert rajzolgattam Ferenc Józska mellé, és ezt dúdoltam:
egyébként, "jó hogy újból látjuk egymást!.." (ééés.. ŐSZ van = BroadwayFeszt!!!!:))

Nincsenek megjegyzések: