2011. október 28., péntek

hétfőn voltam akt szakkörön. hát. ahogy éreztem, nem ártott volna előtte pár hónapig a Barcsay vagy a Bammes könyvet bibliaként lapozgatni, kirajzolni. mivel krva kezdőként arányokról, csontokról, izmokról nem sokat tudok/dunk csak h ott van vhol a bőr alatt. Persze nagyon érdekel. Mint tanárbá önaktja XD ..De komolyan. Hasznos lesz ez úgy érzem.
kedden: szakmai gyakorlaton fűrészeltünk. tiszta izomlázam lett tőle. edzeni kell ehhez a szakmához, vagy mi a szösz :D Egyébként egy csomó jó kis tervem van mit akarok körülvágni majd köv órán.. csak annyira lassan haladok. ja meg fémdrótból hajlítgatunk kis sziveskéket amiből forrasztunk csillag medált, meg ilyesmiket. Tökrekúúl.
csütörtökön: anatómián Hamlettesre vettük a figurát. elővettük végre Lukácsot. És persze a finomtónusozás is jobban fekszik nekem. Aztán számtechism órán assszittem kiszaladok a világból. tanár óraadása: asszondja gugli és illustrator tutikra keressünk rá. okéé, de ő ezért pénzt vesz feeeeel.
Képgrafika óra: Belgára tusoltunk tollal. XD szinte szaga volt az órának :D "buzi vagy-e".
sajnos mire tanárnő tracklistje elérte volna a japán rockot, addigra csörögtek a kulccsal h zárás van. Nagyon elvont kis órá volt. Egyébként kúúl ez a technika, csak meg kell vele jobban ismerkedni. És kell nekem egy másik tollszár. Már ki is néztem magamnak egy szexit.


Nincsenek megjegyzések: