2011. január 12., szerda

To Be or Not to Be

Shakespeare Hamletjén is keresztül rágtam magam. Nem rossz. De ahogy a színész ember életrekelti a sorokat. Na ott kezdődik a varázslat.
De hát nincs itt semmi baj, mert Shakespeare bácsi színpadra írta ezeket.
És isten áldja a Globe színházat, a kis szigetországot és a királynőt XD, csókoltatom ezt a csodás társulatot: Hamlet 2009 BBC


annak aki nem tudja miről szól a Hamlet, egy nagyon kúúl összefoglaló videó felirattal ;)
or Not to Be:
Végeztem a 10. Doki-val (Doctor Who s2-s4).. és most van a hivatalos siratási időszak, khmm.. ami picit átment őrült rajongásba.. Hát mégsem menekültem.
Megnéztem Tennant több filmjét is, és megkellett állapítanom h rettenetesen jó színész.
Aztán mióta láttam a Hamletjét ..hát azóta a piszok-zseniális mércémen kiakadt a mutató.
Rettenetesen tehetséges. És azt mondom h rendben van h leadta a Doktort, (a csúcson kell abbahagyni, kerek is volt az egész lezárása, szinte elbúcsúzott a rajongóktól, bár egy picit túl hosszú is volt az a búcsú kritikus szemmel nézve, persze én nem panaszkodok :) egyébként is megérdemelte.. nagyon az övé volt ez a szerep. nem is csoda h így beleélte magát, ha már kiskorában is nagy rajongója volt a sorozatnak.

Ha ILYEN egy tehetséges skót kiskifiú beteljesült álma, addig mi nagyon jókat szórakozunk a tv előtt. De azt mondom jó h nem ragadt meg sokáig egy szerepnél, mert több van benne mint h örök életére Dokinak skatulyázzuk őt. Tehát, sok sok jó szerepet kívánok még neki.

visszakanyarodva a "To Be" témához: David Tennant Hamlet refereinciája, nos.. szerintem egy ilyen összetett karaktert mint az őrült Dán királyfi.. kb ezt lehet a legnehezebb életrekelteni.. nincs is lenyűgözőbb szerep a bizonyításra. ahogy nincs is lenyűgözőbb ember a megformálására. Utánozhatatlan alakítás.

Ha ezt színházban élőben láthatnám.. jesszusom.. nem.. ez egyszer összejön még!.. nem veszett ügy.. küzdök! Allons-y, JúKéj! XD

Nincsenek megjegyzések: