2011. január 31., hétfő

first work.. kéjefszí meló összefoglaló

0.nap
repcsitéren találkoztam Piton prof. hangjával *.* yummi
(Tahitót Lászlóval?), mivel szokásomhoz híven megint túl mentem egy megállót.
Aaaztán hazaküldtek minket, mert túl sokan jöttünk betanulni.. hát szóval; nem Bell-fanatisták.. pedig benne van a sztenderd kiskönyvükben is h - idézem: "a 21.sz.ban élünk és van telefon is a világon".
Csak 4óra utazástól kíméltek volna meg.. és egy fél 4es keléstől.
(ja az is benne van a kiskönyvükben h: "ha tűt vagy injekciót találsz, zárd be a wc ajtaját" XD ..aztán lődd be magad? vagy mire gondolnak? :P

1.nap
Pörgés, pörgés és megint pörgés
Elvileg kasszásnak készültem, de mindenki csomagol először, mert hogy ugye azt is tudni kell. az az alap. Csomi-napirutin:
reggel zöcccség aprítgatás, káposztabekeverés, megállás nélküli dátumozás, kajalejárati idő mustra egyfolytában, 11.perces szendvicsek kuka (pazarlás bőkézzel aranyapám!), tortilla gőz a pofádba,
csirkecombos-polc egyensúly(zó)zás zsíros kézzel, égető bacon dobálás, a mérleg énem halála (minden cuccost gramm pontosan ki kell mérni: a salátáktól kezdve a tökmagig), kukoricát,pürét és szószokat te főzöd ki,
folyamatos olajban sült ujjak a sültkrumpliadagolásnál, gyorstalpaló szendvics-építési-terv magolás (6féle szenya, 4féle saláta összeállítását; álmodban ha felébresztenek is, mint a szorzótáblát),
aztán nap közepén elfelejtesz lihegni és ekkor a kezedbe nyomja az egyik fehérruhás főnökfajzat a nagy fogkefe-sikálót h dőljél neki a zsírosfolyosónak a tonnásvödörrel.
Aztán jótanács: ha nem cigizel, akkor is mondd nyugodtan h "elszívok egy kis frisslevegőt".. mert h ha a többieknek jár, akkor neked is!
De a sok cigiszünettől és a kasszások szaladgálásától (ami miatt elég sokszor beállt a sor) eltekintve; a csapat kedves, jófej volt, szívesen maradtam volna ott.

Nap végére elég dögül voltam már. Kb ahhoz is fáradt voltam h fáradt legyek. Buszon még elaludni se volt erőm.

Aztán 2.nap szombat = 1.nap ,csak a szombatot olvasd SZOMBATNAK(!) XP yehőö :S duplavendégsereg
és külön élményként még metrópótlóbuszos akciókkal tarkón vágnak reggel, mikor -11 fokban vacogva szaladsz mint a rozsdás-bádogember, h el ne késs.
..de a sikeres kezdés után aztán volt Filévadászat és leszúrtuk a hasáboszacsikat. :D Ezredes meg kacsintgatott ránk rendesen.

Beosztás szerint egy héten van azért 2nap pihink általában.
Én az első nap pihin (vasárnap) kb úgy ébredtem fel mint akit összetörtek és kihánytak.
Ennek nagyrésze, gondolom h az utazás csodáinak betudható és h első szaglásra a munka kb mindenkinek ilyen büdös lehet.
De azt mondom bele lehet ebbe jönni. És az idő is gyorsan elszáll az olajfelhős báránykák társaságában.

a "Minden lehetséges" tesztjükkel napvégén azért kiverték a biztosítékot.. 4x kezdtem előlről XD pedig nem vagyok én átlagban olyan szőke..

Tehát nem annyira rossz ez. Hangulatos csapatmunka. Csak fel kell venni a ritmust.
..Ééés nem 80(+20)km-ről kell bejárni dolgozni, mert az szívás! szószerint

Szóval mivel a zárás cuccot bejárás miatt nem tudtam vállalni: holnap megyek tovább; egy kisebb csomag tapasztalattal gazdagabban.
Első munkahelynek nem volt rossz. Rendesen belevágtam (a csirkét) a lecsóba..

a vadászat folytatódik :)
#ez történt: KFC-ben dolgozni

Nincsenek megjegyzések: