2009. szeptember 10., csütörtök

Hullámok a nyugalom szigetéről

Régi ismerősbe botlottam ma az Exitet olvasgatva...
Houseból ismert édes-autistát játszó színész, aki Hughval zongorázgatott 3.szezon közepe felé: Dave Matthews.
Biztos mert túl fiatal vagyok, és mert magyarország körül mintha mindig fal lenne; nem szivárog se be (sajnos), se ki (tényleg sajnos) semmi a jóból, Így én eddig még nem nagyon ismertem őt... és azt sem tudtam h neki van egy Amerikában legnépszerűbb számba vett softrock bandája: Dave Matthews Band néven...
Lenyűgöző harmóniákat vonultatnak fel a zenéikben. Az a fajta zene, amit ha bekapcsol az ember egy fáradt nap után; egyszerűen feltölti a testet-lelket egyaránt; csodálatos és néha meglepő dallamvilágával.
És a videóik képvilágáról se feledkezzünk meg... a Crash into me pl egy másik világba repít el...
cr miatt csak linkelősen:
http://www.youtube.com/watch?v=oQ_Nf7yGxbc

Nincsenek megjegyzések: