2010. december 9., csütörtök

Taft, szélrekordok és modelldömping

.. avagy Andy Vajna sem terem minden bokorban

Divatbemutató:

yes, állítólag ott volt Vajna bácsi. és Geszti is.. igen a faktoros..
na már most: tényleg beszarááás.
Kifejtem:
ÉN.. én aki a közértben is legszívesebben bebújna a húsospult mögé papírzacskóval a fején, ott illegettem magam másfél-kétszáz ember előtt a színpadon.. a tö' alakú ketwóukon'..
na de mindez barátnőmért (ő divattervezőnek tanulgat, és a sulija szervezett egy ilyen szorgalmi heppöning'et).. szóval ő tervezte a rucit. és mi mutattuk be. be ám.
Öko-monochrome témában volt használt-papírzsepi kompozitciótól, sörnyitóspöcök ruhán át, egy csomó hullazsák-masni szoknya, de tényleg volt nagyon sok kis ötletes darab is.
Mi karácsonyi pompában vonultattuk fel a barátnőm megálmodta kreációkat (MonoChristmas)
Fenyő nőtt ki a vállunkból.. nekem egy hatalmas mikulásvirág a fejemből, és természetes effektként égősor világította meg dekoltázsunk. extrakúúl volt, emellett csodaszép hosszú szoknyrész siklott mögöttem.. olyan "amire Mina csurgatja a nyálát álmaiban" vörös(!) hosszúúúú úúú úú ú :) imádtam!! (Iti tényleg profi vagy!) régi álmom vált valóra..
..a dönörű' masnis cipellőt = aka tűhegyes szadista ördögöt, végül boxutcában hagytuk. ha abban kellett volna körbesasszéznom a színpadon, valószínűleg Carrie Bradshaw féle gimnasztikus gyakorlattal ékesítettem volna ezt az izgalmas estét.. (na de tényleg csak kibírtam volna benne pár percet.. de Iti a főnök :)) Pedig gyönyörű volt, isten látja lelkem egészen összebarátkoztunk már itthon, de vmi nem stimmel a jobb virgácsom anatómiájával.. bütyökműtétet kérek karácsonyra! :P
Az öltözés és a sorbarendeződéses várakozás elég hajmeresztő volt. Szervezetlenség a köbön.. hát nem irigylem szegényektől az osztályfőnöküket, inkább ott se lett volna, beledobták őket elsőre, egyedül a mélyvízbe.
Előttünk igazi vámpírcsapat dekkolt.. ami nagyon nagy hatással volt rám, mert álmodtam is velük :D ..És eldöntöttem h ha nem szalad felém fehérlovon lassítottfelvétellel a szőkeherceg, végső esetben befészkelem magam egy ilyen "konformista-picsa ellenes" vámpírszektába és felcsípek vmi vérszopót. Bírom ezeket. Olyan aurájuk van.. grrr
Barátnőm 8éves unokahuga és nővére voltak a modelltársnőim. Én nagyon élveztem, úgy láttam ők is. Nem is izgultam annyira, mint amire számítottam. pedig én aztán tényleg abból a fáből vagyok faragva. Mikor kocsikáztunk pest határán, és mikor fellibbentem a színpadra, na akkor majd kiszakadt a szívem a helyéről.. de aztán érthetetlen okok miatt megnyugodtam. Lehet h ez kell nekem? XD :P
Itthon kioperáltuk anyával a hajtűket a fejemből, lebontottam kőhajam. Aztán ágybazuhanás.
Kúúl ez a modellkedés cucc.. de azt hiszem ezután sem vedlek át majd bulémiás őzikévé. (Egyébként is a JLo popó a divat magyarországon :F)
Barátnőmnek meg még gigasok izgulós ruciterves-bemutatót kívánok a jövőben! ;)

Nincsenek megjegyzések: